Klinkt dit herkenbaar?
- Wat zet je op je aanbodpagina’s? Op ‘Over mij’? En op je homepage? Inspiratie zoeken op websites van collega’s helpt niet: iedereen lijkt maar wat te doen.
- Als je teksten wil schrijven, bevries je. Wat moet erin? Hoe toon je wie jij bent? En hoe zorg je dat lezers jou contacteren? Tips genoeg online, maar wat werkt voor jou?
- Wie jou belt, weet nog niet wat jou uniek maakt. Blijkbaar maken je teksten dat niet duidelijk genoeg. Dat moet beter, want wie niet belt, ben je kwijt.
- Je investeerde veel tijd in je teksten. Als je later merkt dat ze toch niet werken of verouderd zijn, stel je aanpassingen liever uit. Niet weer dat geploeter …
- Je besteedde je teksten uit, maar dat viel tegen. De copywriter begreep je niet. Of het resultaat voelde niet als jouw teksten. Geld in het water en terug naar af : (
Je bent niet de enige. Veel coaches, consultants en trainers jagen bezoekers weg met hun teksten. Je website (lees: jij) verdient beter.
Treffende teksten …
- … lezen onweerstaanbaar vlot. Lezers die tot je doelgroep behoren, voelen meteen dat jij anders bent. Dat jij hen zal helpen. En dat ze dus best voor jou kiezen.
- … draaien niet rond de pot, maar geven enkel de info die je lezer nodig heeft. Niet meer, niet minder. Het doel? Een verkennend gesprek of een inschrijving.
- … leggen je ziel in je website. Zodat bezoekers zien wat jij doet én voelen wie jij bent. Zo trek je klanten aan die bewust voor jou kiezen. En graag in jou investeren.
Unieke aanpak: zo schrijf ik je teksten
- Ik breng je aanbod in kaart. Beter nog: ik daag het uit. Wat doe je voor wie, wat maakt jou uniek, waarom kiezen mensen voor jou? Samen vinden we de antwoorden.
- Dat heldere, unieke aanbod vertaal ik naar bouwstenen voor je website. En een gebruiksvriendelijke structuur die bezoekers meteen naar de juiste pagina brengt.
- Ik interview jou en schrijf teksten die je doelgroep aanspreken en lezers doen doen. Jij geeft feedback tot we allebei 100% tevreden zijn over inhoud en vorm.
Het resultaat? Teksten die 24/7 voor jou werken en je klanten opleveren. Teksten die zichzelf dus keer op keer terugverdienen.
Vragen? Hier staan antwoorden:
Dat hangt ervan af: het één-op-ééntraject is steeds op maat, je investering ook. Heb je interesse? Geef me een seintje voor een vrijblijvend dieptegesprek. Daarin peil ik naar waar je nu staat, waar je naartoe wil en wat je nodig hebt. Je krijgt meteen al een pak inzichten:
Stefaan reageerde snel en nam uitgebreid de tijd voor een verkennend gesprek. En wat ik niet had verwacht: hij toonde al verbanden, daagde me uit, reikte een richting aan en gaf me terug helderheid. Dat bracht meteen veel in beweging. – Jan Jacobs
Is er een match? Dan zorg ik voor een sluitende, vrijblijvende offerte. Tip: je kan je investering altijd spreiden, daarin denk ik graag met jou mee.
Het traject duurt meestal een maand. Korter kan ook, maar ik waak er wel over dat je voldoende tijd voorziet om je aanbod en teksten te laten ‘rijpen’.
Mijn klanten zeggen enthousiast ‘ja!’ Hoe dat kan?
- Na +100 interviews weet ik precies welke vragen ik jou moet stellen en hoe ik doorvraag tot ik de antwoorden krijg die ik nodig heb. In de tekst blijf ik daar zo dicht mogelijk bij.
- Tijdens het interview check ik al hoe jij zaken graag verwoord ziet. Als iets niet goed voelt, kan je meteen bijsturen. Dat loopt heel vlot, ook voor wie zelf niet gemakkelijk schrijft.
Ik ga voor bezielde teksten voor je doelgroep die lezen alsof jij ze geschreven hebt.
Ook al werden de teksten geschreven door Stefaan, het voelt alsof ze écht van mij zijn en dat is voor mij de grootste toegevoegde waarde van dit project. Een cadeau waarvoor ik Stefaan steeds dankbaar zal blijven. – Marc Van de Velde
Integendeel. Die krijg je als je collega’s kopieert. Of platgekauwde tips op internet gaat toepassen. In Treffende Teksten interview ik jou en schrijf ik teksten die lezen alsof jij ze geschreven hebt. Klinkt dat als eenheidsworst? Niet volgens Lisa:
De teksten hadden meteen de punch en kwaliteit die we zochten en daar zijn we Stefaan heel dankbaar voor. Hij is erin geslaagd om ons aanbod beter te verwoorden dan we zelf hadden gekund! Onze vertaler – nochtans een native speaker – heeft gezwoegd om de Engelstalige teksten op hetzelfde niveau te krijgen. En dat pleit voor Stefaan’s werk. – Lisa Boelaert
Ja hoor, want ik vraag jou niet om zelf teksten te schrijven. In Treffende Teksten doe ik dat voor jou. Reken op mijn unieke interviewtechniek om jou enthousiast te doen vertellen. De passie waarmee je over je aanbod en klanten spreekt, vertaal ik naar bezielde, gepassioneerde teksten.
Als je al tijd of geld investeerde in je teksten en ze werken niet, dan komt dat hard aan. Maar goed nieuws: je huidige teksten zijn zelden verloren. We gebruiken ze – waar relevant – als input en versterken ze met mijn unieke interviewtechniek. Treffende teksten verzekerd.
Niet als je aanbod nog niet helder en uniek is. Je teksten zouden dan toch niet werken. Of erger nog, tegen jou werken. Voor verkeerde klanten zorgen en je reputatie ondermijnen. Vergelijk het met een huis zonder fundering: dat stort ook vroeg of laat in.
Treffende Teksten vertrekt daarom steeds van je aanbod. Ik maak glashelder wat jij doet en zorg dat je eruit springt, zodat klanten alleen met jou willen werken, je tarief bijzaak vinden en iedereen vertellen hoe goed jij bent. Dat aanbod vertaal ik naar klantgerichte teksten die interesse wekken in wat jij doet en vertrouwen scheppen in wie jij bent. Zo neem je een vliegende start!
Goed schrijven is één, weten wat je moet schrijven – en in welke volgorde – is iets anders.
In Treffende Teksten kies ik samen met jou de juiste pagina’s voor je website, bouw ik die overtuigend op en geef ik antwoord op de vragen van je doelgroep. Dat is waar mijn klanten mee worstelen. En dat is waar je grote winst zit. Waarmee jij de stap zet van ‘meh’-teksten naar ‘waw!’-teksten. Naar ‘Waar is dat contactformulier?’-teksten.
Dat ervaarde San: Ik vond het vooral moeilijk om zelf helder te krijgen wat ik goed kan en aanbied, hoe ik mijzelf onderscheid en welke meerwaarde dat heeft voor mijn klanten. Al geloof ik zelf over een vlotte pen te beschikken, toch worstelde ik ermee om dit verhaal in een wervende tekst te gieten en zo meer potentiële klanten bereiken. – San Vangenechten
Gaat het om kleine tekstaanpassingen? Die doen mijn klanten zelf.
Heb je een nieuwe tekst nodig omdat je bijvoorbeeld je aanbod uitbreidt of een extra doelgroep wil aanspreken? Dan heb je de keuze. Ik merk dat mijn klanten veel leren uit hoe ik hun teksten schrijf en nieuwe teksten vaak zelf schrijven. Anderen schakelen me in om zeker te zijn dat de kwaliteit even hoog ligt. Beide zijn prima!
Klopt helemaal. Dus heb jij de keuze:
- Je zoekt je weg in het doolhof van goede en slechte tips, probeert met vallen en opstaan uit wat voor jou werkt, betaalt veel leergeld en verliest veel tijd.
- Je investeert in een unieke, bewezen formule en krijgt in één keer teksten die voor jou werken. Je maakt geen dure fouten en houdt meer tijd over voor je klanten.
Mijn website is voor mij het verlengstuk van wie ik ben als spreker en waar ik voor sta. Stefaan slaagt erin om die authenticiteit te vertalen in strategie, teksten en design. — Christoph Van Doninck
Dat is de snelste weg naar dertien-in-een-dozijn teksten. Of erger nog, teksten die wel passen bij die andere coach, consultant of trainer, maar niet bij jou. Bovendien weet je niet of de teksten van je collega wel werken. En kopieer je dus misschien een pak blunders.
Met Treffende Teksten vertrekken we van je doelgroep, je aanbod en waar jij voor staat. Zo krijg je teksten die je doelgroep naar adem doen happen, tonen wie jij bent en klanten voor jou doen kiezen. Geef toe, dat klinkt beter dan een dertien-in-een-dozijn kopie.
Wauw Stefaan, wat een power! Mijn teksten staan nog niet online en ik voel het resultaat al. Je hebt me als het ware “gedwongen” om mijn missie, visie, doelgroep en troeven duidelijk te stellen voor mezelf. Wat een mooi proces waar ik je erg dankbaar voor ben. Gisteren had ik een verkoopgesprek in een bedrijf en de kern van mijn verhaal rolde er zo uit. Ze hebben me gevraagd om een contract op te sturen… — Ilse Geusens
Dat is net een hele goede reden om voor Treffende Teksten te kiezen. Want teksten (laten) schrijven die nadien niet werken, dat is pas echt tijdverlies.
Met dit traject neem ik jou zoveel mogelijk werk uit handen. Zelf je hoofd breken over welke teksten je nodig hebt en hoe je die schrijft? Hoeft niet. Ik weet precies welke vragen ik moet stellen en beperk je tijdsinvestering met een efficiënte, bewezen interview- en schrijftechniek.
Deze hoor ik vaak. Proficiat, want alleen tevreden klanten verwijzen door. En als jij vandaag zo genoeg van de juiste klanten krijgt, lijkt er geen vuiltje aan de lucht.
Maar … de meeste klanten checken jou eerst online. Vraag maar na. En als jij daar (quasi) onzichtbaar bent, dan roept dat vragen op.
Sterke teksten die uitstralen wie jij bent en waar jij voor staat, geven hen dat laatste duwtje. En maken het hen gemakkelijker om jou aan te bevelen. Zo vergroot je je bereik en bouw je aan een sterke, blijvende reputatie. Als er dan plots wat minder doorverwijzingen komen, droogt je klantenstroom niet op.
Wat is het meest waarschijnlijk? Je blijft ideeën krijgen en de chaos wordt nog groter? Of plots vallen de puzzelstukjes als vanzelf op hun plaats? Uit ervaring weet ik dat de chaos doorgaans steeds groter wordt en je in cirkeltjes blijft draaien …
Met Treffende Teksten breng ik structuur in je aanbod en rust in je hoofd. De enige voorwaarde? Je moet keuzes durven maken. De bonus? Als je je focus eenmaal helder hebt, is het veel gemakkelijker om goede ideeën te spotten. En afscheid te nemen van minder goede.
Klinkt logisch, maar uit ervaring weet ik dat uitstel meestal afstel wordt. Dat je blijft ploeteren en denkt dat het niet anders kan. Terwijl dat wél zo is.
Met Treffende Teksten krijg je teksten die je doelgroep aanspreken, tonen wie jij bent en van vluchtige lezers enthousiaste klanten maken. Dé sleutel tot een gezond bedrijf. Hoe vroeger je die stap zet, hoe groter het effect. Ook financieel.
Crisissen zullen er altijd zijn. Onze wereld wordt steeds complexer en het stormt altijd wel ergens, zoveel is duidelijk. Als je wacht tot het windstil is, verlies je veel tijd. Tijd die je kan besteden aan je website en marketing. Zodat jij klaar staat als de wind gaat liggen en je doelgroep terug wil investeren. Anders mis je kansen.
Voor ondernemers is een crisis een kans: een cadeautje in een rare verpakking. Het stormt en zowat iedereen blijft veilig binnen. Wie dan wel naar buiten durft komen met sterke teksten en een klantgerichte website, springt eruit en neemt voorsprong. Zoals Fre, die duursporters begeleidt. Eind 2020 – je weet wel, het lockdownjaar – schreef hij dit:
Binnen 2 weken na lancering van de site tekende de eerste sporter voor een jaartraject. Na 3 maand waren het er 10, evenveel als in de 3 jaar ervoor. Middenin corona! – Fre De Zutter
Integendeel. En ook geen doorslagje van iets dat ik bij één of andere buitenlandse goeroe leerde …
Treffende Teksten is een uniek traject dat ik zelf ontwikkelde bij +100 coaches, consultants en trainers. Waarom? Omdat ik geloof dat mensen zoals jij de wereld beter maken. En als je meer van de juiste klanten krijgt, dan heb je meer impact. Daar wil ik met dit traject mijn steentje toe bijdragen.
De opdeling in doelgroepen. De duidelijke structuur. De compacte, lezersgerichte teksten. Ik ben fier op mijn website: meer helderheid in waar ik voor sta en waarin ik het verschil maak. – Geert Pieters
Zeker, ik werk vaak en goed samen met designers. Telkens opnieuw zijn die blij met het draaiboek en de teksten:
Op basis van de briefing leverde mijn websitebouwer een site die in één keer goed zat! – Johan van Hamme
Nee hoor, veel van mijn klanten werken in team en boekten succes door Treffende Teksten. Jullie kunnen dit traject perfect samen doen: zo gaan jullie elkaar uitdagen en aanvullen. Dat levert nog betere teksten op.
Zeker: mijn klanten werken met heel diverse sectoren en doelgroepen.
Zolang je zelfstandig coach, consultant of trainer bent (of dat wil worden), is Treffende Teksten geknipt voor jou. Sterke, klantgerichte teksten doen je eruit springen bij elke doelgroep.
Bel +32 499 11 57 87 of stuur me een mailtje en stel ze me. Wees gerust: ik ben geen voet-tussen-de-deur-verkoper. Is dit niets voor jou, dan zeg ik dat gewoon. Ik wil enkel tevreden klanten.